1

Téma: Hubnutí

Zdravím vás, jsem tu sice nováček, ale fórum sleduji delší dobu.
S cudností mám zkušenost cca 2 roky, nyní používám obdobu Spiderwire2 v nerezovém provedení, s "miskou" na konci.
Zatím nejdelší doba strávená v uzamčení byla 2 týdny.
Zvládl bych tehdy i delší dobu, jenže po návratu z večírku se nám to se ženou nějak vymklo kontrole...
Po vánočním přídělu kalorií jsme se doma rozhodli, že začneme hubnout společně. Jelikož jsem to spojil s nucenou cudností, začal jsem si psát deník. Pokud to bude čtenáře zajímat, rád se podělím o zkušenosti.

2

Re: Hubnutí

Jako že odemčení až po úbytku X kilo?

3

Přesně tak, konkrétně jde o 7 kg...

4

1 kilo dolu = 1 povoleny orgasmus? smile

5

Jsme domluveni tak, že dokud se nedostanu pod stanovenou váhu, tak se z klece nedostanu. Je to o 7 kg, teoreticky by to mohlo být za 6 týdnů, nebo taky půl roku...
Už jsem někde podobný nápad viděl, ale nezaregistroval jsem,
že by se do toho někdo skutečně pustil.

6

Myslím, že to je skutečně silná motivace a jedna z mála věcí, která by fakt mohla fungovat.

7

Tuhle metodu hubnuti by sis mel nechat patentovat. wink

8

Dlouho jsem i přemýšlel, jak motivovat manželku.
Nakonec mě napadlo, že to bude všechno na mě. Žena si stanovila limit ½ kg týdně. Každý pátek ráno se spolu zvážíme a pokud sama nezhubne o ½ kg za uplynulý týden, dostanu od ní ihned výprask rákoskou (intenzitu asi zvolíme náhodně kostkou). Musím ji tedy hlídat aby se nepřejídala a hlavně večer nemlsala. Místo mlsání u televize si večer užíváme a tak nemáme na laskominy vůbec myšlenky. :-)
Sama mi slíbila, že bude důsledná (je znamení býk a ti s tím nemají problém) a za žádných okolností mě neodemkne dřív a taky mi neodpustí případný výprask (jinak bych neměl motivaci ji "hlídat").
Začali jsme v pátek a celkem se oba držíme :-)

9

tak to sem tedy zvedavy jestli se podari

10

Ravene, a čím přesně je manželka motivovaná zhubnout?

11 Naposledy upravil: Raven (30.12.2013 23:18:34)