1

Téma: Nový začátek

Jsem tu nový podle nicku, ale jinak nejsem ani zdaleka nováček na tomto foru :-) Ale považuji za vhodné zde přítomným tuto informaci sdělit, aby se někdo nedivil, že někdo kdo je zde registrovaný pár dní rozdává rozumy. Takže můj nynější nick PavelCBs nahrazuje ten původní BIHOLKU. Tato etapa mého života skončila a já se nyní vydávám sám novou cestou.
Kdo pravidelně četl náš blog, který v nejbližší době smažu, asi ví jak to u nás bylo, jaký vztah jsme měli. Možná se teď domníváte, že to všechno skončilo kvůli milencům. Ne neskončilo, alespoň ne jen kvůli nim. To jen tak okrajově na vysvětlenou, víc to rozebírat nechci.
Ale považoval jsem za nutné vám všem vysvětlit změnu nicku. Budu se tešit na nové debaty :-) stejně jako se těším na svůj nový život.

2

Re: Nový začátek

Taky jsem po půl roce zpět na fóru doufám že poučen z předchozích chyb :-)

3

PavelCBs:
Ať Ti tohle rozhodnutí přinese jen štěstí a naplněný život. Ríša

4

rm71: díky

5

spank.man: jenže já jsem nepoučitelný,  já si zase nabiju hubu jako vždycky   :-D

6

Je supr, že jsi zase zpět na foru, už to tu trochu vázlo. :-) Co se nového života týká, chce to čas, ale věřím, že se na vše zpětně už budeš dívat s nadhledem a každý den bude lepší a veselejší a nová láska si tě zase najde.

7

To chce se poučit ;-)

8

spank.man: jenže já když se zakoukam tak přemýšlím klecí a ne hlavou  :-D

9

A nedá si pokoj a nedá. Myslím, že klíč pošleš mě a pak až budeš rozkoukanej, tak ho ráda předám ;-D

10

Xena : tobě?  Nikdy!  Ty by jsi pak tvrdila že jsi ho ztratila  :-D

11

Pavel:všimnul jsem si v blogu,znám to právě,on je i jiný svět než klec ;-)

12

spank.man: já vím,  teď budu chtít nejdřív najít ten jiný svět a pak znovu klec,  ale kdo ví,  třeba bude brzy všechno jinak,  jsou věci které člověk neovlivní a jsou až zarážející   :-)

13

Já jsem si nepřečtl začátek a říkám si, kdo že se tu vykecává se stylu Biholku.. A už mi to je jasné wink

14