1

Téma: Samovolný pohyb šourku a varlat

Dobrý den,

Jako nováček prosím o radu. Předesílám, že jsem pročetl už velkou část tohoto fóra, ale zatím jsem odpověď nenašel.

Dále uvedu, že jsem v zamykání absolutní nováček, zkouším nyní nosit naslepo zakoupený model od mé switch manželky = silikonový pás Lock-a-Willy.

Můj dotaz je asi už 26,549,645. a týká se velikosti kroužku a samotného PC, nicméně mé okolnosti stran tohoto dotazu jsou na tomto fóru ojedinělé.

V klidu mám penis pouze 6-8 cm dle okolní teploty a stejně tak se chovají v rámci termoregulační funkce i můj šourek s varlaty (jak logické...). Když je chladněji, potřebuji nosit větší kroužek, protože šourek je s varlaty stažen a ten vnitřní prostor je pak zapotřebí větší, jinak mi to dost nezdravě modrá. Když je ale pak tepleji, tak se zase všechno povolí a tudíž i zmenší, šourek už volně visí a tím zmenšením objemu v místě kroužku začne PC sjíždět. Navíc když mám na sobě ten menší kroužek a dostanu erekci, tak mi všechno dost nezdravě zmodrá až zbělá a nepolevuje to ani po opadnutí erekce (!), takže to pak musí rychle ven, jinak to uvnitř příšerně bolí a na povrchu na omak je to necitlivé a zhoršuje se to. Když mám ale ten větší kroužek, tak jsou nějaké ty samovolné pohyby tohoto ústrojí (myšleno stahování a natahování dle teploty) takové, že veeelmi občas se to celé tak povolí až lze celý PC sundat. Toto je sice ojedinělé, nicméně absolutně nežádoucí a pro mě samotného už to nepůsobí tak silné vzrušení a nadržení, když vím, že penis může vyklouznout a já pak k němu vklouznout...

Tedy se Vás, zkušené cudné obce ptám, kde je chyba a co dělám špatně?

Děkuji za návrhy a omlouvám se, pokud to tu už někde zaznělo a já to třeba přehlédl.