1

Téma: Anální šperk - doba nošení

Ahoj,
pořídil jsem si první anální šperk, pořádně promazal lubrikantem a zavedl do díry. Ale trochu se obávám toho, abych jej třeba nevyndal pozdě a třeba lubrikant nezaschl a šperk pak nešel špatně ven. Může se to stát nebo se nemusím bát? Říkal jsem si, že bych ho vyndal než pujdu spát, ale to bude třeba za dvě hodiny.

Díky

2

Re: Anální šperk - doba nošení

Ahoj,
anál se maže sám. Není to sice tak kluzké, ale stačí. Já u skleněných ani nepoužívám lubrikant. Stačí voda. Se sundaváním na vykonání potřeby lze nosit dlouho. Spíše je opačný problém. Co jde zasunout, jde taky ven. A to samo. Nedá se zadržet. Jenom některé kolíky drží sami. Já mám rekord 64 hodin. Jenom to musí být kolík, který drží. Prodavačka v EroticCity mi ale řekla, že bych měl maximálně 8.

3

Díky za odpověď, co se hraní s análem týče jsem začátečník ale láká mě to zkoušet i když mám obavy

4

Ahoj já začínám nosit anální kolik. Vyzkoušim těch 8 hodin a uvidím jak mi půjde vyndat. Líbí se mi když v něm chodím ven

5

Taky jsem zkoušel nosit kolík delší dobu a měl jsem dva problémy - jednak byl problém ho udržet (možná jsem moc namazal) a pak mi jeho vnější konec po delším nošení a sezení dost ošklivě odíral okolí konečníku (jednalo se o tvrdší silikon). Možná je kovový typ vhodnější, u něj se ale bojím váhy, aby neměl ještě větší tendenci vyklouznout. Ideální vypadá ass lock, ale to se patrně moc dlouho a pod oblečením nosit nedá, že. A nebo mít skutečný pás cudnosti s připojeným kolíkem, ale to se zase nevys.... smile
Jaký typ jsi byl schopen nosit tak dlouho Hugo?

6

Ahoj vsem,

nanenin: Pokud Tě to láká, tak se toho neboj a zkus to. Hlavně to na začátku nepřežeň s rychlostí nebo silou při zavádění, nešetři lubrikantem. Začni menší velikostí a kratší dobou, postupně pak můžeš přidávat obojí. A uvidíš. Zní to možná jako klišé, ale trpělivost je zde klíčem.