1

Téma: Potřebuji prosím poradit s klíckou

Zdravím,
jsem začátečník v cudnosti a hledám správnou klícku. Mám jich koupených několik, ale bohužel mi žádná nesedí zatím. Na začátku jsem si koupil dvě příliš dlouhé, u kterých mi čurák dosahuje zhruba do poloviny.
Mám krátkého a tlustého čuráka a velké koule k tomu. Podle měření mám za to, že potřebuji asi 3,3 cm délku klícky a 3,7 cm na šířku. Je to možné? Nikde jsem takové klícky bohužel nenašel. V této délce jsou většinou malé průměry. Mám abnormální tloušťku?
Koupil jsem si u této klícky https://www.aliexpress.com/item/1005003824077876.html
nejprve dlouhou verzi, má 5,2 cm samotná klec, ale většinou mi byla taky velká, měl jsem obvykle skoro celý prostor pro žalud volný,a tak jsem si koupil následně nejkratší (2,8 cm) a u té mi zase leze žalud ven. Kroužek používám největší(50mm).
Tuší prosím někdo, kde dělám chybu? Je to špatnou konstrukcí klece? Na fotkách co jsem našel nikomu žalud ven nelezl.
A nosíte v klecích předkožky za žaludem nebo na žaludu? Mně u delší za žaludem nedrží, což znepříjemňuje močení.
Díky za rady a případné tipy.

2

Re: Potřebuji prosím poradit s klíckou

https://www.cudnost.cz/kovove-pasy-cudnosti/minicage/

A co takhle? Je tam jen pár mm rozdíl od těch rozměrů, co potřebuješ ty.

3

Nebo ještě tahle by byla FAJN.

https://www.cudnost.cz/kovove-pasy-cudnosti/minispider/

Co  se předkožky týká, měj jí shrnutou. Je to lepší.

4

ahoj, díky za reakci, minicage má šířku klece 33mm. Mám pocit, že potřebuji širší klec, protože jsem měl na začátku tuto klec https://www.aliexpress.com/item/1005001547668781.html
a po několika hodinách mi všemi otvory lezla kůže a začala otékat. Po sundání to vymizelo. Opakovalo se několikrát. Na délku přitom byla dlouhá příliš. Z toho jsem usoudil, že je tam čurák natlačený a ta šířka je nedostatečná. Je to tak správně? Měl jsem předkožku shrnutou samozřejmě, ale otékala.