1

Téma: Těžkosti začátečníka

Ahojte, pred nedávnom som si kúpil Holytrainer veľkosť klietky 55mm. Mávam časté erekcie keďže som začiatočník. S klietkou ako takou problém nemám skôr sa jedná o to že keď použijem 50mm krúžok celá klietka pri erekcii padne, pri 45mm krúžku ktorý je veľkostne ideálny nastáva problém ten že keď nastúpi erekcia dosť mi to priškrtí miešok a po chvíľke nastúpi pálčivá bolesť v spodnej časti miešku. Problém je asi v tom že priestor medzi klietkou a krúžkom kde sú umiestnené semenníky je malý no neviem to isto. Zdá sa mi ako keby semenníky boli natlačené na klietku čo i len pri slabšej erekcii. Preto som uvažoval že si obstarám silikónový CB6000s (veľkostne podobný HT ktorý mám) nakoľko sa mi zdá že priestor medzi klietkou a krúžkom by mal byť dostatočný aby nedochádzalo k natlačeniu semenníkov na klietku a tým k pálčivej bolesti v spodnej časti semenníkov. No po prečítaní fóra pozerám že každý si vychvaľuje Cobru. Preto by som sa chcel opýtať ako to je s priestorom medzi krúžkom a klietkou či je dostatočný alebo si na začiatok (pre úplného začiatočníka) radšej obstarať CB6000s ? Za odpoveď ďakujem.

2

Re: Těžkosti začátečníka

Ahoj, ta bolest a nepříjemný pocit okolo kroužku v začátku přijde vždy...
Je potřeba si na to zvyknout a počkat až se ti na to ta kůže vytrénuje, ona se natáhne a bude pak jemná, mě osobně to trvalo 14 dní, měl jsem klíče u sebe a nosil jsem to, mazal vazelínou a dělal studené sprchy, vždy když to bylo už k nevydržení, sundal jsem, musíš být trpělivý, a každý den vydržíš dýl a dýl, ale základ je mazat, mě ráno pomáhá studenou sprchou schladit varlata a pak namazat. Někomu vyhovuje nivea, jinému vazelína a jinému bephanten...

3