1

Téma: Skříplý šourek - co s tím?

Mám blízko ke kandaulismu/cuckoldu, ale tady jsem naprostý nováček. Koupil jsem si Cobru. Nevěděl jsem, jestli to bude ženu bavit, tak prostě z Číny. Z velikostí Nano, Small, Standard a Maxi jsem zvolil Small - penis bez erekce se tam v pohodě vejde (vyložené micro v nabídce neměli, myslím, že i jejich velikost Nano bych bez erekce zvládnul - když penis nestojí, občas je vpředu v kleci volný prostor. Klícka vypadá vyloženě hezky, líbí se mi, že není vidět žádný visací zámek.
Kroužek jsem vybral největší. Jeho nasazení ještě v pohodě - jedna koule, druhá koule, pauza aby se penis uklidnil, bez erekce tam vleze v pohodě. Nasadit klec - zase pauza na uklidnění smile
Problém byl, když jsem to chtěl spojit - to bylo děsně pracné, připadá mi, že je až moc miniaturní vůle pro "secvaknutí" šourku. Konečně jsem to spojil - bez klíče, stačí tou umělohmotnou západkou, je to perfektní. Pro opravdové hraní s manželkou by ona jistě použila klíč.

První dojem byl perfektní - vizuálně zcela OK. Jak je klec nasměrována dolů, normálně vůbec není vidět. I doma před dětmi jsem byl v trenkách - a v pohodě. Vidět je jen když si vezmu kalhotky (naše hra s manželkou), ale tak zase nechodím ani doma ani na veřejnosti. Kalhotky ale nejsou vhodné, protože klícka roztáhne šourek a ten se potom do kalhotek nevejde. Šel jsem i na krátký nákup - přes klícku trenky, džíny a chůze v pohodě. Je zvláštní pocit, když tělo klícky a přitisklý šourek tvoří jeden celek a hýbou se společně, aniž by penis cítil nějaký dotek.